Alles voor de zichtbaarheid van Fysiotherapiepraktijken
Direct hulp nodig? Bel +31 (0)418 700 538
Veel praktijken twijfelen: is SEA (adverteren in Google) de investering wel waard? Je betaalt immers per klik, en dat kan snel oplopen. Toch is het één van de meest meetbare en directe vormen van online marketing. Een rekenvoorbeeld.
Met SEA sta je bovenaan in Google op het moment dat iemand zoekt op bijvoorbeeld ‘fysiotherapie
Dat hangt af van hoeveel klikken uiteindelijk leiden tot een intake. Stel:
Hier zitten niet de kosten in die je mogelijk kwijt bent aan een SEA expert die de campagne voor je beheert als je het zelf niet kunt, maar de rendementen kunnen ondanks een klein budget er goed zijn. Uiteraard sterk afhankelijk van eerdere genoemde factoren zoals kosten per klik, de concurrentie en de kwaliteit van je advertentie.
SEA-tip van Fysioeel
Als je bereken wat je gemiddeld aan een cliënt verdient (gemiddeld aantal sessies x opbrengt per sessie), dan kun je ook berekenen wat voor jou een goed advertentiebudget is en een goed advertentierendement. Belangrijk in deze is om zoveel mogelijk te achterhalen hoe de cliënt in jouw praktijk is gekomen, zodat je weet wie er via SEA binnen kwamen. In je advertentie dashboard kun je dit ook zien, maar je eigen data is altijd vollediger.
Wat SEA kost is duidelijk. Wat het oplevert, bepaal jij met een goede website en een goede advertentie. Met de juiste instellingen en opvolging kan SEA een zeer winstgevende investering zijn voor jouw praktijk.
Bij Fysioeel staan we 24 uur per dag, zeven dagen per week voor je klaar. Natuurlijk slapen we ook weleens, maar voor onze klanten hebben we altijd nog de speciale paniek-button.
Weten wat wij allemaal kunnen betekenen voor jouw organisatie? Neem dan snel contact met ons op. Bel of mail naar onderstaande info. Of vul het formulier in. We nemen binnen 24 uur contact met je op.